Beslutsångest

Portugal.
Eller fängelse..

Det är frågan.

För att vara lite mer specifik så har jag fått erbjudande att åka på utbyte till Portugal nästa termin.. samtidigt som jag landat ett extrajobb här i umeå som rent hypotetiskt skulle kunna ge dom extra tusenlappar jag behöver för att åka till Australien efter jul..
Dilemma.


Australien är dyrt, men attraktivt. Och så är ju Tjompi där!!
Portugal är marginellt billigare men snurrar till min studieplanering en hel del.

Just nu är det bara kaos i min tankeverksamhet och jag tror mycket kan skyllas den släpande statistiktentan...
Sommarkurser here we come!

Sommaren ser ut att vara närmare en lösning i alla fall. Semestern till de blå källornas land ser ut att hänga ganska löst.. men mirakel har ju skett förr..

Nu sjunger fåglarna matsången utanför mitt fönster och det är dags att ta sig utanför den numer välstädade lägenheten.

Kommentarer
Postat av: leila

blå källors land va är de? jag ytycker australien. jag ska bo hos dig nästa termin i fem veckor. glöm inte det hehe puss

2007-04-02 @ 22:54:24
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: Väninna

Jasså? Vem var den lyckliga bönan?
Något världskrigsleende har jag inte så jag får satsa på "det" istället eller vad tycker du?

2007-04-02 @ 23:57:43
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: Väninna

Jasså? Vad syftar du på då?

2007-04-03 @ 00:05:30
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: Din Syster!

Australien! Eller så kommer du hem ett tag först.. nu är det bara 23 dagar kvar till en rolig dag! Hoppas du hinner komma hem tills dess!!
Saknar dig like hell bror!
Puss!

2007-04-03 @ 13:53:49
Postat av: Jamilla

Så du har också råkat ut för den berömda ketchupeffekten!?! Helt plötsligt dyker möjligheterna upp ur tomma intet och man föväntas välja fort som fan.
Jag valde utlandet före jobb. :) Möjligheterna att åka utbyte utomlands finns inte för alltid,medan jobben ofta finns kvar i en eller annan form...
Lycka till med väljandet!

2007-04-04 @ 11:55:32
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0