Black tornado, empty depths




image52

Varför envisas jag med att publicera texter som inte ens är i närheten av utkastkvalité??
(kanske för att jag vet att dom annars aldrig blir arbetade med, hade iaf vetta att ta bort den igen)
Så jag svamlar istället
Är iaf förbannat trött, villrådig och apatisk
allt för mycket skit gå emot mig just nu, känns det som.
Och visst, "det är säkert bara för att du har för mycket just nu, du borde prioritera, du får skylla dig själv.."
Men när alla dessa saker som ska prioriteras tappar sin charm och man inte bryr sig längre
När man
stirrar rakt fram
med en skrikande panik som säger "Jag är sen"
och sitter kvar

Handlar det om att vilja för mycket då?
Eller att man helt enkelt inte hör till ängre, inte styr och inte tar stunden.

Oj, Btw..
Funderar på att skita i valborg.
för första gången i mitt liv
känner inte att jag hör till längre, så varför låtsas?



En väninna jag egentligen inte känner försöker lösa allt;
"*Sex
är ett effektivt botemedel mot lätta depressioner. Det lösgör
endorfiner i blodet, skapar en euforisk upplevelse, och ger dig en
känsla av välmående."

...min enda fråga är vad man gör när det hela är så ospännande att till och med Stök tröttnat? (själv lessnade jag väl egentligen tidigare, men vad gör man inte för att försöka slå sitt neg-ego på fingrarna och leva upp till ieal man inte tror på?)






Kommentarer
Postat av: Jamilla

Ibland blir jag rädd hur mycket jag känner igen mig i det du skriver..
Jag hoppas dock att du (precis som jag) har bra dagar också, då allt känns lättare och faktiskt till och med kul. :)
Ha det bra! kram

2007-04-18 @ 13:00:43
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Helena W

Det blir alltid bra igen, förr eller senare :-) När det blir för mycket så måste man komma ihåg att träna, så snör på skorna och jogga en runda är mitt råd. Utomordentligt för att rensa hjärnan på tankar och uppgifter. När det gäller Valborg så går det alldeles utmärkt att göra det lite halvdant, det har jag gjort flera gånger och frågan är om det inte är bäst...?!
*uppmuntrande kram*

2007-04-18 @ 19:29:30
Postat av: Vänninan

Men gud sötnos, du behöver uppmuntras och skämmas bort lite säger jag snarare. Lite svårt på det här avståndet bara, så jag får nöja mig med att hälsa då och då.

Jag missar också valborg men överlever förhoppningsvis.
Hurrdu, sköt om dig! Jag är inte klar än

2007-04-21 @ 00:57:52
Postat av: *väninnan

(fast jag är nog inte den väninnan?)

2007-04-21 @ 22:09:56
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: Firemonkey

nepp. dig känner ja ju!

puss

2007-04-22 @ 02:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0