för ett leende som skulle kunna stoppa världskrig


image33

här har du han!


Kommentarer
Postat av: Hon ja

*skratt* Jag känner mig träffad.
Vi får försöka pratas vid på något vettigare sätt nästa gång. Godnatt

2007-04-03 @ 00:23:20
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: leila

vem, kan motstå en nachotallrik vilken tid det än är!? Inte då jag. det är guld. men ja..jobb stör rutinerna som fan. tur att vi är studenter Basse (med jobb ibland..) men du har fått slita en del i helgen...å jag. med natt två nätter i radplus skola pålus fest. reslutatet blev sängliggandes i två dygn!

2007-04-03 @ 13:19:46
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: Anki

Halla balla!
Endelig klart å komme meg på nett, fin side må jeg si! Håper du kommer til Oslo 17 mai, og for å informere så blir den store festen den 16 mai, vi må nemlig alle jobbe den 18..
gla i deg vennen.
klem Anki

2007-04-05 @ 16:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0