Weeeiiiiiiii!


Jag har en cyckel igen!
Fixade bakdäcket idag så nu när jag ska upp okristligt tidigt imorrn så kan jag cyckla till skolan!
weeeeeeiiiiiiiiiii!

I övrigt har jag gjort mitt allra allra bästa "flörta med kvinna med makt" för att få åka till Portugal till våren istället. Hoppas det funkade och att någon stackare tackar nej till sin plats så som jag har gjort idag.
It's surf time mate!

image68
image67
(apparently this is a exeptionally small day Osvar!
I COULD see myself living here..)





Kommentarer
Postat av: leila

när ses vi för att utvyta bubbel då(eller ge heter det...)

2007-04-23 @ 21:47:06
Postat av: Syster

Jag träffade några Ausralienare igår på vägen hem från debyt.. pratade jätte mycket surfing med dem.. jag vil surfa i sommar!! Vi måste åka någonstans!! :D Ses i morgon brorsan! Imorgon blir din "lilla" syster stor ! Haha

2007-04-25 @ 11:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0