Japp



tentaångest diagnostiserad.

Jag tänkte seriöst tanken på att dra igång å baka walnötsbröd.
Utan att ha kommit NÅNSTANS i min kära bok..




Tror det blir utfykt istället.. SKÄMS!


Andra plötsligt prioriterade aktiviteter;
*klippa tånaglarna
*skölja och stapla disk, för att sen INTE diska
*Dricka vatten
*Gå runt i lägenheten i 10 min och mumla för sig själv att jag borde VERKLIGEN damsuga, men jag hinner ju inte.. jag pluggar ju
*Sortera tvätten i högar
*Småäta
*Fundera över sitt sexliv
*Rensa skrivbordet
*lägga de 4 högarna sorterad tvätt i 2 ikeakassar (vilket naturligtvis blandar den igen)
*Småäta
*Klämma sig på fläsket och fundera på vart springskorna gömt sig
'*städa på datorn
*Skicka alla de där messen jag tänkt skicka så länge
*Småäta
*Redigera bilder
*Peta näsan
*Uppdatera blogg
*Hitta nya smarta inställningar i Firefox och Google
*Dricka kaffe
*Småäta

image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0