Slutet är nära

Har eg inte så mycket att säga.
Vet att jag varit absurt slö med uppdateringen men jag har helt enkelt inte haft nån insperation.

Beslutat mig att vänta med mina 5p statistik och istället koncentrera mig på att ha det bra såhär på sluttampen på sommaren. Kanske öppna microeconomics boken ett par gånger till innan kursen börjar? (Varför är det så jävla bökit å läsa i badkaret? Någon köp ett badkarsbord åt mig!)

Veckan har gått i festens tecken och tack vare det fina vädret har kräftor ätits 3 av veckans dagar och div alkohol inmundigats i ibland kopiösa proportioner..
Radiostyrd vad det nån som sa.. haha

Var nere på TC och flörtades med flickor igår, jag säger bara det.. Den här stan slår till och med Halmstad. SHIT vilken kvalite! Jag och Fia råkade ramla ner lite sent.. men vi stod visst på VIP-listan så det var bara att vinka åt den 50m långa kön och ramla in.. hihi!

Jobbar inatt och ska sen på en uppfräshningskurs med tillståndsenheten, för på Onsdag är det grand opening på Corona, med undertecknad i cocktailbaren! Hoppas på succe!

Avslutar med att önska J massor med lycka till när hon drar iväg till utlandet om någon dag. Kommer fortsätta föjla din blogg vännen!

Ett bad?
Söndagsmiddag?
(ehhhh... natchos? haha FETTO!)





Kommentarer
Postat av: ICIA

Inget godis på 1 månad! Är du med?

2007-08-26 @ 14:36:39
URL: http://ICIA.BLOGG.SE
Postat av: J ?

Om det är jag som är J, så tack så mycket! Ska blogga så mycket jag hinner =)

2007-08-26 @ 22:10:10
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0