Week away.

Booked.

Landar imorrn eftermiddag efter lite råflax me biljetter.. Jag missar en dag, men sparar lite pengar och the pain in the fu**ing ass å åka tåg eller buss en hel dag.

Blir troligen inge Uppsala före tisdag.

Lunch me en flicka från gamla livet står på shemat på onsdag.. weeiiiiiI! Nation till på köpet! Nice!

Öl på Snaps me Lejonkungen Bono!

x antal nätter i huvudstaden. Hur mycket skräms jag? Och vad är smart? Hwo cares when the feeling is great!?

Movie-"date"? Hahaha! nej just det. Vi skulle ju bara se en film ihop. Så va d ju. (flashbacks från mina självlögner.. )

På stan me mor

Random folk som (förhoppningsvis) kommer springa på en och snacka skit

Håller schemat öppet, jag vet hur det brukar bli!

Och mitt i allt detta ska jag hinna plugga oxå!? Ehhh...


image162

Me Simpsonized..





Kommentarer
Postat av: Väninnan

x antal nätter i huvudstaden..
och inget "Hey! Fan vad längesen. Ska vi ta en fika?" hare man fått, nehe nehe. Nejnej.
Du kan få bo i min garderob *generös tös*
Vad snygg du var som guling hjärtat;)

2007-08-22 @ 16:19:29
URL: http://ceciliasynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0