Helger kommer, helger går.

Kommer iaf inte ha ngt sysselsättningsproblem i helgerna..

Jobbar nu i stort sätt non stopp till den tredje, och då kommer familjen och hälsar på.
Ett par lugna dagar hemma tänker ni?
Icke.
Tänkte passa på och flytta..
På en dag.
Har fått nyckeln till nya lägenheten nu och vill eg gå över bara för att känna efter, men borde gå och sova lite först om jag ska orka med de här passen..
Håller på att dra på mig en förkylning som heter duga och hade antagligen feber i går kväll..
Tur då att man tog en matsked dressing på salladen man åt till frukost (något jag annars undviker pga äckelfläskigheten som aldrig tycks ge sig..)
Uppriktigt sagt är jag förvånad att den var flytande. Vad antagligen mer vitlök än sås i den... Och det ska ju vara nyttigt sägs det. Sitter här två timmar och en tandborstning senare och känner fortfarande hur det bränner i hela svalget..
Hångla någon?

Appropå hångla så pratade jag med flickan igen för första gången på länge, länge. Visade sig att farn hennes fortfarande hade mig på msn, vem vet, kanske håller han fortfrande ett vakande öga på den vilda fd svärsonen som flaxade omkring med hans dotter? Kul iaf, han är en bra kar.. gillade honom.
Kul att prata med flickan oxå, även om inget speciellt sades och mycket jobbigt varit mellan oss så kommer hon alltid att vara en del av min historia, efter att så länge varit en så stor del av mitt liv..

Fröken M överaskade även med ett fint blogginlägg.. Jag vet vad ni tänker, jag ska inte.. men vi kan väl få träffas lite om det nu funkar? Det oundvikliga kommer ju iaf att komma förr eller senare, kan vi inte ta det senare då?
Äskar hennes känsla.. Det finns en hel värld av djup där, även om den är stängd gömd och oåtkomlig.

Min hjärna har även sprungit iväg med mig vad det gäller planering inför framtiden, jag menar om jag nu inte ska köra till Portugal, varför inte flyga runt lite och hälsa på lite vänner innan terminen börjar?
Inget klart men mycekt ideer.. vi får se..
(Bla. ligger Åre,Norge, Tyskland och Marocco på tankeplaneringsbordet)

Blev även addad av Ariel på facebook.. och kunde inte låta bli att titta på bilderna.
Speechless.
Varför nu? Varför så onåbar, varför så ung?
Varför tom värre än mig??
Men framförallt, HUR är det möjligt?
Ngn där uppe med mycket sjuk humor måste ha hackat min visuella hjärnhalva..
Jag vet att det inte är verklighet, och sist vi sågs fick ja tom säga till att inte prata om vissa saker eller på ett visst sätt (finns tydliga "sopa"-drag.. ) så jag tror jag tar och håller mig till min illusion och istället umgås mer med folk som faktiskt är som dom är, och inte som jag låtsas att dom är.

Dagens svammel från en trött och vimsig plitjävel som nu ska kasta huvudet på kudden

Ta hand om er!

ps. Jag vet att den är kanon att ha som vikt och bland att slå folk med, men seriöst? Vilken normal människa har öppnat en telefonkatalog de senaste 15 åren?
Avbeställ den HÄR och spara lite skog.
Tar ca 20 sec.
Kram
Ps. Länken; http://www.enirosverige.se/se/Sverige/Kontakt/Katalogavbestallning/
Om du känner fler dumskallar som behöver den.



Ps.
Alla dessa förbannade jävla kjedjebrev.
För helvete!?
Det var väl en sak på nittotalet när man inte visste bättre,
men vafan?
Tror folk fortfande på fullaste allvar att någon kommer betala en sjuk liten flicka, mamma eller hundjävel pengar bara för att du fyller dina vänners inkorg med skit?
Allvarligt?
Eller att någon ska radera ditt Facebookkonto/hotmailadress/msn etc om du inte skickar vidare just det där speciella mailet/meddelandet?
Seriöst?
Lika mycket som jag är för körkort på djurägande och barntillverkning så borde det nu sannerligen vara dags för körkort på internet. Eller bara kompanistryk.
Välj själv!
Den senaste i raden myter och fanstyg som väller ner i inkorgen är inte ens nytt.
Det har funnits sen slutet på nittiotalet.
Visserligen en skrämmande tanke.
Men endå!?
0.01 sekunder efter att man ens tänkt en tvivlande tanke är myten avlivad.
Våldtäktsdrogen Progesterex
Sprid detta till era förtappade och uppenbarligen intelligensbefriade vänner:
http://www.lakemedelsverket.se/Tpl/NewsPage____5482.aspx
För satan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0