Lägenhet är överskattat

..När man ändå aldrig kommer från jobbet.
Om jag bara hade en olåst internetuppkoppling och toalett med dush på arbetsrummet så hade jag nog sagt upp all annan form av boende.
Nu ska jag krypa tillbaka till min lilla del av den här kåken och sova en timme innan den för dagen väl tilltagna lunchrasten ska spenderas på coop trängandes med allehanda idioter för att komma över ett par skruppliga flyttkartonger. (Och ja, jag gick just av ett 17h nattpass.. och ska gå på igen om ett par timmar, värt att åka hem?)

I övrigt har den allra senaste tiden bjudigt på trevligt samtal med fröken M, allehanda normalt förvirrande sms med pip och återuppdykande drömmar om skumpa och äventyr.. vad var SÅ otroligt med det att det Fortfarande biter sig fast i mitt undermedvetna?  Sjuk.. ja! Tacka nej?.. Knappast. Logisk och schysst? Inte ens nära.

Also a bit shook up. My muse got hold of this adress. Sloppy sloppy me. We'll see what comes out of that...


take care, and come back and rebuild my normal world soon. I just mess it up on me own!






Kommentarer
Postat av: Jonas

Kolla in Bananlada.com och kolla om det finns någon som har några flyttkartonger över!

2008-01-01 @ 12:18:43
URL: http://www.bananlada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0