Peace and Love

Då var helgen över.
De första 3 min i min lägenhet på min balkong med en kall öl var värt alla gäspningar och dumma bilister. Så jävla skönt att vara hemma i ljusa, soliga norrland igen!

Helgen då?
Jo tack, mycket behöver lägga sig till ro i min hjärna innan jag skriver ner det men sammanfattningsvis kan vi säga;
*Hjälp! Va mycket småbarn!
*Är det något med Borlänge eller var bara alla småflickor smittade av nån sorts festivalkåthet? Kändes som att vifta bort mygg periodvis..
*Crash course i att suga av en vindunk.. how do you do it? *Impressed*
*Lite nya influenser och en fördjupad kärlek till Jason Mraz!
*Grymma framträdanden av bla Kiss&Tell och Hanoi Rocks som lyckades väcka gamlingen när han blev trötter frammåt lördagskvällen.
*Amiralen; Det är inte jag. Det är du. Grrrrr.


Tack till L&J för att ni gjorde detta möjligt, och så klart till syster och yrvädrets pojkvän, men det får bli ett annat inlägg.



update;
jag borde inte säga något, men nog för att jag är korkad.. men hallå? Det var väl lite väl att tro? Trodde ni kände mig..

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Så hemresan gick bra? Vi blev 5 i bilen hem istället för 3...kärleksparet fick inte plats på tåget, så de fick ligga i skuffen hela vägen till fagersta.. hehe =)
Ha det bra! kram

2007-07-01 @ 22:00:36
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Anonym

yes härlig helg!! förslk hinna sova igen dig nån gång i framtiden=) kram!

2007-07-03 @ 12:32:40
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0