Music for my generation?

image111


Mhhh.. mitt i allt virrvarr, Amiraler och intetsägande svar på trivaliteter. Mitt i alla måsten, missar och mörka moln av statistika ångestformler som tornar upp sig vid horizonten..

Jag ÄR nog fan LEDIG den helgen..

Besökare från när och fjärran under veckan visserligen..

men VAFAN!?

*kollar spelschema*

Mycket riktigt!
Mr Mraz i högform öppnar för ännu en Iggy-fest.. med islag av både Snook, Kiss&Tell, Timbuk och Nationalteatern för att sedan spetsas med ett stycker Hanoi ROCKS!

Hmmmm.. Tål att tänkas på.
Hårt.

Amiralen? Friplåtar? *BLINK* *BLINK*
DOOOH! det var ju Pride ju.. jaja.

Fortfarande tål det att tänkas på...

*Fundera*


Så vad händer annars?
Har klippt mig.. och BETALAT för det!? vet inte om jag är helnöjd.. men it works.
Ja, nån uppdatering från helgen vet jag inte om ni får.. hihi.. dels har jag inga bilder.. dels vetefan va utkomsten av hela faderullan blir.. så sorry.

(note to self; ORDER NEW CAMERA)

Just nyss avslutat ett 2h telefonsamtal med min kära mor.. det var länge sen! *tycka om*
Men nu tror jag tvätten av Loce får vänta en dag till och det blir en öl på balkongen i väntan på kvällens film.
Ta hand om er!






Oh.. and I have seen the DEVIL! Lucifer lives @ Plaza! Click if you dare!




image113
(Gissa var och du kan vinna en gratis fastkörning i en fjällbäck!)




OH.. oH OH!!! hahhahahaha
Se! Int fan e Ume så langt noröver?
KOLLA DET HÄR!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0