varför?

varför? det är frågan.
varför kom jag inte upp imorse?
varför sitter jag och TITTAR ut genom fönstret istället för att njuta av vårsolen?
varför tänker jag på att äta istället för att slänga ihop något?
varför kommer jag inte igång istället för att snegla vettskrämt på de gamla tentorna?
varför hör jag inte av mig istället för att gå och ha dåligt samvete?
varför lever man inte som man vill och borde helt enkelt?

Ses på kanten vid 5 ikväll, vågar du?

och alla i min nya hemstad;
glöm inte frukosten på lördag!

image13

image14


Kommentarer
Postat av: leila

det är den röda hunden. man måste lära känna den för att kunna bemästra den..och det är den blåa man ska följa på vägen..

2007-03-14 @ 17:46:02
URL: http://www.leeilas.blogg.se
Postat av: En fotograf

Jadå, jag vågar. Frågan är, vågar du?;)

2007-03-14 @ 23:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0