Ännu en omstart

På mitt liv.
Ska verkligen försöka rycka upp mig och plugg ifatt idag, men jag är så trött så trött.. och så less så less.
Inte på själva kursen eller ens skolan egentligen.. men på allt jävla skit som alltid ska hålla på å knasa till sig.
Drömmer mer än någonsin och får ingen klarhet i huvudet..  men det kanske inte är så konstigt när man har allt snurrande runt. Jag tänker inte laborera så mycket på allt annat beroende på att läsarskaran är som den är.. Men vad som i tillägg smiskar min tillvaro är detta helvete till mental fuck up som någon bildat djupt inne i min hjärna.

"-You go right ahead and stick to your toys, I promise you they are much easier to just switch on and off as you please."


I övrigt har jag inte så mycket att komma med om ingen har en mogen, självständig, driven, äventyrslysten, attraktiv, begåvad, och skärpt själsfrende att slänga min väg.. Någon som inte tycker att närhet och kramar är fort och som kostar på sig att slappna av och ta världen som den kommer...? Inte? Nej tänkte väl det.

Kanske ska börja följa kollegans råd mer.. "småflickor är skoj, men det är som inge klös i dom, och så är det ju förstås den där petitessen att dom inte har en aning om vilka dom är eller vad dom vill... "
...börjar förstå vad han menar.


                    ... all wounds hurt.






Kommentarer
Postat av: Jamilla

Skriv ner alla tankar på ett papper. Utan organisation, utan eftertanke. Bara skriv. Får man ner röriga tankar i text brukar de bli en aning begripligare.
Take care! kram

2007-11-11 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0