Skimmed life with extra everything.


Lösryckta paranteser ur mitt liv den senaste tiden.
*Onsdag-Efterfest! Vilket drag. Tyvärr är ju sopor alltid sopor, men kul hade vi!
*Lokalkänd supersnyggis, tillika bloggare mm gav mig den här;(Se nedan) när hon var på Corona och sippade Staro. Nån som har ett fyllelexikon jag kan låna, för jag kan då inte tyda det..
*Låt oss kalla henne M var på middag och tråkfilm här i veckan. Mysigt värre, synd bara att en annan ska ha hunnit blivit så gammal.. Vi får väl se vartåt det barkar.. söt som socker är hon ju iaf.. som ni redan gissat. ;)
*50årskalas långt ute i skogen. Regn på vägen dit, Loce tyckte INTE om och bestämde sig för att börja snetända och dumma sig..Fram kom vi iaf och det blev en jäkligt trevlig kväll med glada vänner, bekanta och kollegor, underbar whiskey och tafatta danssteg. Lite 14åringsgruff a´la 50åringar hanns oxå med...
På vägen hem uppförde sig Loce, inga snetändningar men dock en del ventilklapper.. borde boka en doktorstid omgående..
*Kännaren var i Sthlm i helgen, men slängde ändå några sms i min riktning, även om dom inte alltid är så innehållsrika eller uttömmande är det ju alltid nice att bli uppvaktad.
*Hovslagaren har utan vidare slutat vara sur på mig, vilket eof är en skön grej, själv är jag bara rädd för när nästa svek ska komma. Underbara människa, jag har inte all den tid du förtjänar.


Spridda bilder från NH. Ngn som känner igen flickan till höger? (trots kass bildkvalité?) Japp, det är riktigt, hon bara dök upp vid baren på NH och beställde en staro. Shit va dålig koll man har på folk.


Johannes och Eriks inflyttningsfest. Behöver jag säga mer än att Johannes vann? Fucking hell! Lycka till som fan manenn!

image185
Glöm inte!
Fett kommer d bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0