Våra kära grannar

Ok, jag vet, ni vet, alla vet att jag inte varit så aktiv, och att de utlovade bilderna inte kom upp så jag tänker inte tjata om det. Däremot ska jag berätta att undertecknad skrapade ihop 18 pinnar på senaste tentan, vilket placerar honom i det allra översta skitet i den grupp av individer som brukar hänga runt på våra föreläsningar... Inte VG men väl en knäpp på näsan till alla dem som förvånat utbrister, "-Va, klarade du dig?" för att sedan inse att de ligger 4-5 poäng bakom den stressande överarbetade suputen som de ser undertecknad som.. HAHA.

I övrigt inget nytt.. förutom att jag idag fick en vansinnigt rolig video skickad till mig. En gammal vän i vårt kära grannland valde att dela med sig av något av det lägsta men ändå ack så fyndiga jag hört på länge. Speciellt ni som farit runt lite i Norge uppmanas se det här klippet och riktigt känna hur magen vrider sig i osäkerhet över hurvida det är brilliant roligt eller bara barnsligt.
Själv skrattade jag iaf riktigt gott när man kände igen de olika platserna.. haha.

Gå i frid vänner, för det har jag fan inte tid med.


Kommentarer
Postat av: Syster

kul kul haha

2007-10-13 @ 15:50:35
Postat av: aachlen

Grattis grabben till tentan. Bara visa dem som alltid tror att de är bättre, för att de avstår de sista 10 drinkarna en bra kväll. Kanske läge för ett extrajobb nu?

Har inte hört något från din föredetta roomie? I Scotland intet nytt, runt 300 pubar kvar, när kommer du över å hjälper oss?

Cheers

2007-10-15 @ 23:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0