I dropped the ball

15 opubliserade inlägg.
Tankar för timmar av eftertänksamhet.
Language mixing. Thoughts lost.
Mycket har hänt och kalendern har nog aldrig varit mer fulltäcknad.
Många betänkligheter, många val fortfarande öppna.

Viktigast av allt.

I dropped the ball.

En förvirring, en rädsla som fått mig att bryta det allra viktigaste.
Att vara rak och ärlig mot de jag tycker om.
De som investerat sitt förtroende i mig.
Allt jag har till mitt försvar är ett stilla förlåt.
Inga förklaringar, inget försvar.
Bara en sugande känsla av svek och svedan av min egen svaghet.
När jag blev så feg? Det kan få vara en fråga att tumlas in min hjärna, inte tråka ut er med.
One word.
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0