Suck


Hade ett ganska fyndigt inlägg angående de idioter som vi kallar medmänniskor på gång, men orkar fan inte.
Ni som känner mig vet att det västa jag vet är saker som inte fungerar.
Then get this;
Helt ny telefon.
5 ominstallationer och uppskattningsvis 3h senare kan jag skicka mms. Ett mms. Sen inte mer.
Den stör konstant högtalare och skärmar.
Jag menar det. Kosntant.
Kul ljud att jobba till!?
Lite då och då när den ligger stilla brevid mig bestämmer den sig för att gå från full täckning till ingen nätverkskontakt. Som om nätverket just gick ut på rast ett litet tag.
Jag har missat samtal som aldrig kopplats fram..
Tar emot ett sms och vill skicka ett snabbt svar.
Sändningen misslyckades. Försöka igen?
Ja. tack. Vafan tror du?
Upprepa 23 gånger.
Meddelandet sänt.
Hade gått fortare att jogga till andra sidan stan och säga det jag ville säga.

Om man räknar med en minimilön på, ja.. säg 90:- så har den billiga telefonen idag kostat mig uppåt 500kr i strul..
SonyEricsson kanske har lust att betala mig för att jag sitter här och sliter mitt hår?
Eller inte.
Speciellt inte efterssom deras formulär för email på hemsidan inte fungerar. Och att skriva ut en vanlig jävla adress, det hade ju varit för enkelt, eller hur?

Jag vet vad ni kommer säga..
För om du inte är nöjd.
Köp inte deras produkter.
Nej.. visst.
Problemet är att om jag skulle hålla mig till det skulle jag gå runt med en blyertspenna och en tom konservburk med snöre i fickan.

För vad idag fungerar?
Inte den här i alla fall!





För att sprida lite positiv anda i konsumtionsträsket så kan ja säga att efter en lång soppa av misstag, trassel från Johans MC's sida så har dom nu grävt upp två ytterst kompetenta och trevliga medarbetare som lovat supersnabb kompensation och leverans av mina byxor.. Visserligen nån vecka efter orginaldatum, men hej, blir jag bemött som på senaste så kan jag ha överseende!
Vilket annat företag känner ni till som kompenserar ekonomiskt (inte mycket, men väl något) direkt in på ditt konto, samt betalar igen din utlagda frakt utan kvitto?
Ett steg i rätt riktning!?








Kommentarer
Postat av: johan

Att man ska måsta vara forbannad jämt

2008-08-02 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0