Last hours

Sitter i bilioteket.
Samma gamla tentafrågor görs, om och om och om igen. Snart borde jag kunna det utantill. Känns meningslöst efter ett tag, för jag har ju koll på det stora hela... Men det hade jag ju förra gången oxå tyckte jag.. och vi vet ju alla hur det gick.. Sopskalle som man är.

Tentan igår kändes iaf ok, men jag ska inte säga varken bu eller bä, för inte fan spikade man den iaf.. och även om jag hade en del "gratispoäng" från kursen så vet man aldrig... Så jag sitter här och rullar tummarna allt medan biljetterna blir dyrare och dyrare för var dag som går. Hade jag bokat när jag först gjorde resplanen hade jag klarat mig under 1000lappen- nu slutar d snarare på ett par stycken.. Men det kan det kanske vara värt, jag behöver verkligen lite kvalitetstid och semester efter den här otroligt intensiva hösten..

Combon dyker upp. Hittar mig framför datorn. Påpekar som vanligt att han vanligtvis hittar mig här.
Skuldkänslor.
Borde återgå..

I övrigt inte mycket att tillägga. Funderar på ett sista gympass ikväll och har unnat mig en massagebokning imorgon lunch. Det har jag sett fram emot länge, länge..
Speciellt efterssom Lejonkungen fick för sig att det var en strålande ide att köra ett benpass igår så att man idag går som en rumpknullad sjöman med proteser..
Hur i HELVETE ska ja kunna stå på en bräda??

Att jag oxå fyller absolut alla mina sista minuter med saker att göra för att slippa alla avsked, känslor och jobbiga farväl är kanske heller inget jag behöver tala om?
Ni vet vilka ni är och ni vet att jag kommer sakna allt vi har här.. Även om jag inte för en sekund skulle få för mig att erkänna det, för dig eller mig..

Ta hand om er så updaterar jag förhoppningsvis med lite snörapporter från de svenska fjällen om ett par dagar!

Ta hand om er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0