Dagen.. or whats left of it.

Ni vet ja gillar spontanitet.
Så när man blir väckt någon gång mellan solnedgång och förfest och en silkeslen röst föreslår en promenad och ny-telefon-jakt så studsar jag naturligtvis upp och tänker att jäklar va mysigt.

Tills jag fått skrota runt i mina blåa filt-tofflor i snart en timme i väntan på att det underbara lilla väsendet ska bli färdig och nu insett förljande; min kavaj luktar mer rök än skorstenarna på auswich, jag är hungrig, det är mörkt ute, min ekonomiska situation är ohållbar,Madrid är mycket mer ett virrvarr än jag skulle uppskatta och jag är hugrig.
Sa jag det?

En jävligt välskakad cocktail av exotiska frukter, en hand över min rygg och möjligtvis en bubbelpool.. ska det vara så förbannat mycke begärt?



Nu åker vi hit.. något jag borde köpa?
...nej.. tänkte väl det.
Odsen på att jag kommer låta bli?
....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0