Vadå val?

När man ska välja så är ens val alltid, oavsett typ, beroende av vilken förhandsinformation man har.
Jag hade ingen.
Så jag tog okänd men relativt vältalig och rak före definitionskåt indier eller totalt okänd annan.
Dom kalla kårarna kryper nu oroväckande längs min ryggrad.
Jag anar att ryktet han har inte kommer av en strävan efter perfektion men kanske för att dölja andra brister.
Men jag vet inte, Stök påstår ju att han är bra, kanske är mina tvivel mest förankrade i mig själv.
Vi får kanske se på måndag.

Nu ska jag författa stödanteckningar till problemställningsdiskussion.
(Kul "ord")


PS. Jag har en stavningsfri dag. Det betyder att min fördärvade hjärna vägrar stava även de lättaste ord. Och att jag skiter i det..



(Click pic to see the challange)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0