Bergen

Helgen har bjudit på mer æn jag kunde ana eller førvænta mig. Vi gæster har verkligen fått VIP-behandling och ett enormt tack går till alla som varit ansvariga eller delaktiga i allt fixande.
God mat och gæstvænlighet hela helgen, ett fantastiskt vackert brøllop och en helg att minnas før evig tid.
Bara før att berætta något så hade vi svenska gæster utanfør familjen två egna lægenheter till fri anvændning. Ur-mysigt och med sængarna bæddade, handukar framlagda och kylen full nær vi kom! Vilken service!!
Till på køpet fick vi sen en egen bil att anvænda under helgen. Otroligt.

Min personliga favorit under helgen?
Utan tvekan brudparets brude-valse.
Att han besitter danskunskaper som næstan får en gammal væn rørd till tårar, det trodde jag inte.
Jag ær stolt och otroligt glad før dig P, och jag ønskar er båda all lycka i framtiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0