Terminens bästa helg?

Ett par underbara dagar har förflutit och jag har verkligen stormtrivits!
Den allra mesta tiden har spenderats i A's stuga där sommarens första fisk fångats och en helt otrolig "end of semester"-party hölls! (som jag och combon åkte "explorer till! (se bild))

Den närmaste tiden kommer jag kastas mellan nattjobb, sommarkurs (motivation noll!?) och fiske/sommarstugepyssel. Om vädret forstätter så här så kommer det INTE bli tråkigt!

Och för att avrunda denna minimalistiska rapport vill jag bara säga; SCREW YOU tullverket! Nästa beställning går om ca en vecka!

Ta hand om er, och förlåt min världsisolation.. men jag behöver verkligen lite tid för mig själv.

image98

image99

image100





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0