utmaningen

jaha..
det här kommer nog inte ligga uppe länge så läser du det ska du ha tur.. (eller otur)

6 underliga saker om mig:

1  jag har en förmåga att köpa knäppa grejer som jag egentligen inte behöver (typ en 3.5 tonn buss?)
2 jag aktar mig fortfarande lite för att trampa på a-brunnar.. (hallå lågstadie!?)
3 jag drömmer om att en dag leva så harmoniskt att jag kan ta mig tid att läsa bibeln, koranen och andra texter som folk bygger hela sin existens på. bara för att.
4 jag saknar matematiskt tänkande och har till denna dag inte lärt mig multiplikationstabellen (ingen hemlighet kanske)
5 jag har absurt många par strumpor. 90% är av exakt samma sort. (och ändå är jag seg på att sortera tvätten när jag tvättat)
6 jag har aldrig haft hål i tänderna eller brutit ett ben i kroppen! (fast jag har spräckt ett par revben en gång; PÅ LÄNGDEN!?)

Kommentarer
Postat av: Antar Utmaningen

1 Jag är expert på att spara pengar genom att avstå nödvändiga grejer och istället använda pengarna till middagar ute, kaffe och tuggummin
2 Efter 5 års studier så stavar jag fortfarande whit istället för wiht...with....whtiht:P *asgarv*
3 Jag har fått många komplimanger i mitt liv som är riktigt avancerade eller vackra. Ändå är mina två favoriter "Jag blir lite blyg när jag är med dig, ok, med det är för att dina ögon är iskalla" och "Du är som en mardröm fast helt tvärtom"
4 Jag har inget problem med att vara social (folk brukar skämta om att jag kan sitta i ett rum med döda människor och ändå ha ett trevligt samtal) men inte förräns nyligen fattade jag att om man sitter i en killes knä och följer hans blodådror med fingertopparna så kan det tolkas som om man flörtar med honom. Det värsta är att jag var helt seriös med försvaret "Jag ville bara vara trevlig"
5 När jag var yngre så hade jag samma försvarsmekanism som en struts. Jag var fruktansvärt rädd för mörker så när någon släckte så löste jag det genom att blunda (...?)
6 jag har aldrig haft hål i tänderna eller brutit ett ben i kroppen! (däremot så har jag stukat vänster fot 2 gånger... och höger 12)

2007-03-15 @ 22:36:27
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: jamilla

Haha, jag undviker också a-brunnar ofta! Så du är inte ensam med att underlig.. :P Fast å andra sidan undviker jag k-brunnar och v-brunnar också. Och galleravlopp allra mest.

Jag vill också ha tid/ork/energi/ro att läsa bibeln! Jag började i somras, men kom inte så långt. Och nu när jag pluggar orkar jag aldrig läsa nånting annat än kursböcker (och knappt det)

2007-03-16 @ 21:40:24
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: leila

hah aja a-brunnar är fan fjortis.(du med jamilla!!) (vill du veta en hemlis..jag kan inet heller multiplikationstabellen haha)

2007-03-17 @ 21:04:10
URL: http://www.leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0