FRA



ALLA andra bloggar ju om FRA.. så varför inte jag?

Men ja uttalar mig inte så mycket.. världen är aldeles för sjuk för att jag ska orka slåss med den, jag sitter mest här och myser över hur korkade folk är.
Och hur roligt det är med folk som verkligen TYCKER något.
Som den här flickan.. en av mina absoluta fovoritbloggare. Hon tycker inte alls som jag. Ibland. Men hon är rolig. Och hon tycker. Därför tycker jag om henne.
Och så är hennes senaste lilla generaliserande inlägg så provocerande roligt att man nästan känner igen folk från verkliga livet..

I övrigt tror jag att det är dags att pallra sig till gymet. Jag har ju framgångsrikt lyckats missa det lilla solsken som dagen bjöd på genom att sitta inne, så varför inte?

Ta hand om er vänner!



ps. Den är gammal, men ganska kul, speciellt i tider som dessa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0