Så varför kommer ingen när jag ropar?

Glädjande nyheter;

"Igår på jobbet pratade vi om en forskarrapport som slår fast att kroppen tror att man håller på att dö när man är bakis. Alltså, att bakfyllan på riktigt är dödsångest och att det är därför vi vill fortplanta oss dagen efter, för att säkerställa vår blodlinjes framtid. Vi vill ligga helt enkelt.
Jag visste det. Det går att hitta något bra i allt."

Måste nu bara få den riktiga källan..
Hittade det HÄR


Jag menar hela mitt bostadsområde fullkomligt svämmar över med mer eller mindre heta bakis-som-fan-student-brudar vareviga lördag och söndagsmorgon.. Någon borde väl höra mig från min fosterställning på tredje våningen?



PS: I hope that you visitor from Asia that the 30th of March searched for "its wonderful but cold aftonbladet" found wat your were looking for... wierdo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0