Hmmm.. Nu ska vi se..


Finner detta så otroligt, fantastiskt roande att det nästan är värt att maila utgivarna av den här planshen och fråga va fan dom menar egentligen..
Jag menar, nog för att jag bara har en (snart färdig) sketen kandidat i ekonomi och administration och kanske inte anser att statistik är meningen med livet, men jag tror att jag ändå besitter en viss grundläggande kunskap när det gäller att läsa diagram...

Detta hittade jag vid mitt senaste besök på vårdcentralen:



Ok, visst, men ta en kik på den här detaljen;




WTF!??!?!?

Så nu vet ni kids, ju mer vin ni häller i er, ju mindre risk!
Så ge nu fan i det där "ett glas om dagen" smuttandet, ska du dricka, då är det mycket som gäller!!

Och tankesmedjan Polaris, de har ju uppenbarligen valt fel om de vill konsumera mer än o+ε
(vilket eof är fabulöst svårt att mängdbestämma när ingen skala finns..)


Ha en bra måndag i BiB-landets förtrollade land!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0