Klockrent!

Under tiden jag fösöker ta tag i restuppgifter så kan ni ju titta på de här underbara intiativet:

http://www.svenskbladet.se/sverige/index.php?alias=rfsu_ger_ut_bilsexguide.html


3,2 millioner.. Jo jag tackar jag...

(Japp, du läste rätt, någon har alltså fått 3,2 millioner svenska kronor i forskningsanslag för att komma på hur gemene man på bästa sätt knullar i bil!!)

Jag har bara en liten kommentar till RFSU;

Nästa gång ni vill ha en folder gjord, bara ring mig!
Jag kan nog ställa upp på både den ena och den andra undersökningen.. ska vi säga till halva priset??
1,6 millar.. minus lite omkostnader.
Och så sprider vi den via the PirateBay och andra nät-baserade information- och kultur-centra så slipper vi tryck-kostnaden..
Ska vi säga så?

Bra. Jag väntar på ert samtal!








Kommentarer
Postat av: Crazy Red

Någon som har en bil att låna ut? ;P

2009-05-04 @ 14:53:26
Postat av: SimoRn

Du vet om att svenskbladet bara är en skämtsida va? allt är bara påhittat..

Tänk: En ding-ding värld..

2009-05-04 @ 17:46:36
URL: http://simorn.blogg.se/
Postat av: Firemonkey

Tack Simon, som du kanske förstår av ovanstående inlägg tror jag att samtliga av mina läsare är totalt intelligens-befriade och inte kan uppfatta varken sarkasm eller humor. Speciellt svårt har de med tidningar som framför ostbågar som bantningstips.

Kan bli lite knepigt där..

2009-05-04 @ 18:42:31
URL: http://firemonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0