GRATTIS GHANIM!!!

Idag fyller värdens sötaste monster år!
Tre stycken faktiskt!
Hundar saknar tydligen inte, men jag saknar honom i alla fall!

Grattis killen!


image54
image56

image57
image58

image59

Bilderna är från olika år, dock inget från i år, men stor och stark och ståtlig har han blivit!








Ett pumppass och en dryg halvtimme i Rage-fart på löpbandet kommer sätta sina spår i mina ben imorgon, men mer än så sker nog inte... och inte var det speciellt skönt heller.. men det var något iaf.
Nu borde jag varit nere och lagt i en maskin tvätt, men har istället lyckats få klockan att snurra ett par varv och magen kurrar argt på mig.
Kanske ska man ta en dust med diskberget innan man stupar?
Ha det så bra där ute, vilka ni andra som läser detta än må vara..





Kommentarer
Postat av: leila

fan va gulli du är! vill komma upp å träna med dig=) till hösten!!ses på måndag!!kram

2007-04-19 @ 12:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0