Påsk

Påsken är kommen och plugg och jobb går hand i hand.
Hur som, så har den utflyttade övertygat mig om att en liten informell påskmiddag iaf ska hållas på Fredag, så om det är några andra förtappade själar som befinner sig ensamma och vilsna i detta blåshål så slå en signal så ses vi hemma på "klintan"!
I övrigt tror jag fan att jag ska synda med en tupplur innan statistiken ska inta mitt medvetande ännu en gång.
Vill också passa på att tacka the Visitor för påskens absolut skönaste bilder!
Danke!

Glad påsk på er allihop, och var glada att ni är ute i blåsten och inte innlåsten.. (övertrött rim)

image34

image35



Ps. Fick årets absolut mest korkade fråga häromdagen...
-Var ska du vara på Valborg?
-Halllååååååå!?
-Va fan tror ni? Frukost hos vem och vilken tid säger jag bara!

Uppsala ROCKS!
(hör av er så styr vi upp alltihop!)

image39

image40





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja! Vad ar portugal for nagot? Snackar du portuges du? Later vallsom en valdigt god ide. Det gar vall att surfa dar ocksa el? Sedan kan vi dra a halsa pa tjompi juntos senare...

Un gran abrazo

2007-04-06 @ 19:50:44
URL: http://pero.blogg.se
Postat av: leila

sorry för frågan. du bor ju en bot bort nuförtiden=)

2007-04-06 @ 22:46:11
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0