Uppsala..

Nu drar jag.
  • Tentan idag ska inte vara några problem att ta på andra försöket.. (och om jag har en helvetes jävla dundertur kanske jag klarar den på fösta, men högst osannolikt)
  • Bussspekulanterna står på rad, hoppas någon av dom tar den i helgen.. även om det är ledsamt att bli av med den så ska det bli skönt att bli skuldfri.
  • En ny hjälm måste panikinköpas, undrar just om jag kanske ska hinna det idag..?
  • Mass-messet ska ännu skickas.. undrar just vilka man hinner träffa under denna korta tid i stan
  • Vad i helvete har man på sig på ett barnkalas?
image75





Kommentarer
Postat av: Helena W

Kläder?

2007-04-26 @ 15:48:24
Postat av: Jamilla

Ja,håller med föregående kommentar.. Kläder?!
Fast om du ska vara utklädd til clown eller så så lär du ju ha en röd näsa och stora skor =)

2007-04-27 @ 09:53:11
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: leila

vart när å hur ses vi?

2007-04-29 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0