A kindapping above all other!

Blev som jag sa kidnappad igår, satt i en bil och fick inte veta vart vi skulle..
Skulle ha med mig badkläder, för vi skulle bada..
Jag gillade tanken och funderade på om dom hittat något häftigt badställe med klippor att hoppa från eller något liknande..
Men nej. Efter en relativt lång biltur fick jag sitta med en tröja över huvudet tills vi äntligen var framme och jag ser ut genom fönstret!
FORSRÄNNING!!!!

Det blev självsagt en helt underbar dag och jag var mäkta imponerad av anläggningen och naturen, raftingen mätte sig kanske inte riktigt med africas zambezi-river.. men kul som fan var det i alla fall!

Kvällen avslutades i goda vänners lag, bland annat på en restaurangbåt i hamnen där en vän, tillika rätt känd dj satte stämningen! Grymt!




Dagen har hittils bjudit på sol och bad och salta drömmar ute på bölesholmarna med hovslagaren och ser ut att fortsätta med lite flytthjälp till kombon och sedan avslutas med en liten whiskeypinne på stadens uteserveringar!






Lev väl vänner!






Kommentarer
Postat av: Anonym

såg dte jag med. men det var från din kamera så du var ju inte med på så många=) hade inte fått frånjamillas än. såär det

2007-07-06 @ 14:16:08
URL: http://leeilas.blogg.se
Postat av: Helena W

Kul!!! Ni verkar ha haft det toppen. Varför förärades du en kidnappning? Födelsedag tro?

2007-07-06 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0