Måndagars Måndag

.. som tur är så är det nu 7 dagar kvar.
7 dagar tills jag rullar genom ett sommargrönt Svedala ut på nya äventyr.
7 dagar tills en viss någon ska få igen för allt ret
7 dagar tills man helt kan släppa pressen för ett litet tag

7 dagar till semester.

Idag ska vi ha genomgång inför tentan. yeee!
Jag har oxå bestämt mig att inte lämna in mitt grupparbete (i grupp om 1) förrän efter tentan. Går det inte så är det ju som ingen mening?

Sista veckan på jobbet på ett tag också, vilket ska firas med lite effektivitet och samkväm med kollegorna.

Sen hörde jag att jag skulle bereda mig på äventyr på onsdag... *nyfiken* Va har hon nu hittat på, hovslagaren?

Nåväl. Ljus och värme flödar genom mitt fönster och det är dags att dra sig iväg. Norrlandssommaren väntar utanför fönstret!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0