Reflektion

Åtta nätter på rad. Nästan så d känns skumt att sova hemma inatt.
Vädret börjar molna på och jag är inne på den 3e cykeln..  (Tack till Combon!)

Nydala har återupptäckts och huden fått den klassiska rosa nyansen som hör lata dagar till.
Lunchdater och shopppingmani.

Den horribla insikten att jag sparar 1000:- på att köra fram och tillbaka till Uppsala för att serva hojen. Tusen kronor! Och det med bensinkostnaden i betänkande!
Den 10 är det bokat, och jag litar kallt på att mina kollegor hjälper mig få ledigt över bröllopet.

Till slut det mest iriterande och uppviglande på länge:
Du vet att du bor långt, långt bort från Europa och världen (oavsett om det är 1 flygstopp till Kina eller inte) när du klarar 3 min lokalradio på dagtid innan du skriker rakt ut i frustration. Hur svårt kan det vara att läsa nyheter rätt upp och ner från ett papper!?? Eller hålla en vanlig alldaglig diskution med sin studiokollega!? Jag lovar och svär att våra inspelningar på roliga timmen i 5e klass höll högre radioteknisk kvalitet än Radio Umeås dags-sändningar!
Det värsta är inte att det inte går att få in något annat vettigt (förutom P3), utan att man måste slå på ibland för att inte missa de helt underbara timmarna med gammal rock dom drar av med ojämna mellanrum.
Passa er bara för söndagarna.. Högmässa here we come!

Ta hand om er, och hör av er om ni är här och blir insnöade i björkpollen. (min Loce ser ut som en gräddbakelse med allt pollen på sig :P )


image101
Jag och Combon på älv-äventyr!





Kommentarer
Postat av: Din syster

Hej Bror!
Du ser ut och ha det bra, komigen nu inte långt kvar, komihåg att vila upp dig till jag kommer nu är det bara 12 dagar och några timmar kvar, miss u soo!
Stor KRAM från syster!

2007-06-12 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0