Hjärnspöke

image85

"I hate myself and I want to".. LIVE!

Tänk va lättare världen vore utan dessa hjärnspöken, sömnrubbningar, koncentrationssvårigheter och framför allt dessa eviga ord, rader och minnesbilder som tycks etsats sig fast i min hjärna för evigt.
När en upphängning eller ett sår inte längre har relevans i någons verklighet, borde det inte vara färdigmalt i hjärnkontoret då?

Ett bad, en omelettjävel och en kursbok bra film.
Inte för att det kommer hjälpa min situation nämnvärt, men det är ju bättre än inget.


Tack för igår förresten grabbar!





Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hoppas det är okej att jag har länkat till dig på min sida.. Men det är så krångligt att hitta hit annars :)

Hjärnspöken är något som många jag känner kämpar med just nu.. Är det ett fenomen som uppkommer just till våren? Eller är det bara en tillfällighet? Jag tystar i alla fall mina med träning och vänner. Funkar oftast..
Kram!

2007-05-08 @ 08:48:55
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: leila

sant som det är sagt. vi katsar hjärnspöken i toan å spolar

2007-05-08 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0