update

sittningen var kul som fan faktiskt, om än lite i överkant rent ekonomisk. Fröken M hade kul och belv beundrad av halva min vänskapskrets... Fattas bara annat.
(Hur JAG känner.. ?? haha, -fucked if I know.)
Nu är det jobb hela helgen, kåken torsd fred och Corona lörd.
På dagarna försöks det tentapluggas.. Men Fucking hell va mycke svårare den här tentan kommer bli...
Hojdelarna har kommit till Loce så det är dags att beställa tid, men det betyder ju oxå att ja behöver ha upp min cyckel från stan för att komma till jobbet, så jag antar att det får anstå till nästa vecka.
Nu är jag sen till jobbet för första gången och borde slänga mig iväg istället för att sitta här och titta på MTV och oupphörligen slicka mig på läpparna i jakt på en sista underbar smak..
(Slap me right or get things straight.. I'm taking on the absolute same project as I once did at a pooltable years ago.. And I just CAN NOT say whats so tempting... Yet here I am)

Peace, more news when more time is invented.





Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt att återigen få lite update från din sida!!=)

2007-11-03 @ 23:45:33
URL: http://leeilas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0