I Uppsala

Ankommit Uppsala efter att motvilligt ha lämnat ett ihärdigt snöande Åre och kalla öl som skrek mitt namn..
Körningen ner gick galant, jag älskar att köra på snö, speciellt när Hildas däck är precis så där lagom slitna så allt blir så förutsägbart men ändå flytande.. Underbart!
Längre fram försvann förstås snön och jag sitter nu och tittar ut över en snöfri nästan grön tomt utnaför mammas hus, tack och lov är det strålande sol och gudomligt vackert vilket lindrar snöabstinensen något.

Vill börja med att tacka E med kombos för en underbar början på min semester, har haft det strålande!

Ska rassla fram lite bilder att göra er alla avundsjuka med, men förvänta er inte för mycket, största delen av tiden var jag fullt upptagen med pudersnö upp till knäna eller att froteras med grannlandets finest på Sveriges bästa afterski, så så mycket fotografering blev det inte tid för. ;P

Tack fröken M för trevligt bilsällskap på vägen söderut, även om inte allt du sa gjorde mig lugn och glad med att köra i just det vädersträcket..

Mer kommer snart.
Denna trötthet människor, var får den all sin kraft?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0