Altså hur FAAAN?

Umeå universitet. Tidig eftermiddag.
(Alltså inte tunnelbanan vid slussen, kl 4 en lördag natt)
Alltså jag menar hur fan är man funtad, och hur i helvete beter man sig, rent praktiskt, för att lyckas skita på porslinskanten på toaletten, sedan fälla ner sittringen så att hela härligheten verkligen smetar ut till en enda illaluktande gel..
Verkligen, jag förstår inte.
På riktigt.

Där om någonstans har vi ett behov av forskningsstöd.
Eller avskjutning.

Valfritt.







Ps. ni ska vara jävligt glada att jag inte hade mage att mobilfota "konstverket"
Ps2. Min nya handledare gillar att man använder kursivering och fet text för att hjälpa läsaren, så jag tränar på er, ok?






Kommentarer
Postat av: CLARA

går det bra för dig däruppe eller? haha bra jobbat ;)

2009-02-13 @ 20:35:15
URL: http://claj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0