Och naturligtvis, mina kära små barn..



....var det förra inlägget bara buffel och båg!

Vad har jag sagt om källkritik!?
Huhuhuhu??
Bara för att allas er favoritbloggare berättar det, betyder det inte att det är SANT!!

Kom igen nu barnen, inte gråta.
Detta är det verkliga livet, här är det tufft och hårt, och jag försöker bara lära er att inte lita på någon.
(Samtidigt som jag garvar läppen av mig)

Tänk efter nästa gång, även om ni tycker något är underhållande eller knasigt..

Som att ge ut foldrar om sex i bilar, lagstifta bort brevhemligheten, banta med ostbågar, få cancer av chips eller införa obegränsad avlyssning, det kan faktiskt inte hända!

Inte i det här vettiga och friska landet.... eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0